AYA Thuiszorg ziet zich zelf graag als lerende organisatie die constant in ontwikkeling is. Uw mening, klachten, suggesties en de veranderende wet- en regelgeving zijn bijvoorbeeld factoren die aanleiding kunnen zijn om onszelf blijvend te verbeteren. Echter, één van de belangrijkste redenen om onze organisatie te verbeteren is uw tevredenheid.

Om de tevredenheid van onze cliënten te beoordelen en te onderzoeken waar onze verbeterpunten liggen, laat AYA Thuiszorg één keer per twee jaar een cliënttevredenheidsonderzoek uitvoeren door een onafhankelijk meetbureau: Zorg DNV.

U kunt de resultaten van deze onderzoeken per vestiging lezen door de rapporten hieronder te downloaden.

AYA Thuiszorg Amsterdam

Rapport clienttevredenheidsonderzoek Amsterdam 2012
Rapport clienttevredenheidsonderzoek Amsterdam 2014
Rapport clienttevredenheidsonderzoek Amsterdam 2016

AYA Thuiszorg Tilburg

Rapport clienttevredenheidsonderzoek Tilburg 2012
Rapport clienttevredenheidsonderzoek Tilburg 2014
Rapport clienttevredenheidsonderzoek Tilburg 2016

Uiteraard laten we het daar niet bij. We zijn altijd benieuwd naar uw mening. Heeft u dus tips waarmee wij uw tevredenheid over onze zorg- en dienstverlening kunnen verhogen, aarzel dan niet. Kom langs op kantoor of pak de telefoon en bel ons op!